onsdag 21 april 2010

Dom här busfröna är också mina!


Säg HEJ till mina gudsöner Isak & Melvin!

Visst är dom väl för goa!
Tyvärr bor dom på Sveriges baksida & vi ses alldeles för sällan. Men då är det härligt att få se och följa deras framsteg via deras mammas blogg!


Bilden har jag helt sonika knyckt från hennes blogg http://lisabogren.se/ UTAN att fråga om lov ens. Känner mig lite busig men jag tror inte hon blir speciellt arg. Och om hon blir det så går det snabbt över ;)

Puss på er små busfrön - ni är så fina!

2 kommentarer:

  1. :) Klart jag inte blir!

    Och även om ni inte ses så ofta så kunde vi inte gjort ett bättre val av GM! Du märkte ju på Isak sist att trägen vinner, nu pratar han om Kulturhuset varje gång jag säger Lina och tvärtom.. Tjatar om att vi ska gå dit med dig igen.. :)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Åhhh det värmer GMs lilla hjärta! Klart vi ska gå till kulturhuset igen, när han så önskar!!!

    Puss

    SvaraRadera