fredag 5 mars 2010

Trevlig helg!

Idag har jag lekt familjen annorlunda på ICA MAXI. Jag hade iofs inte lånat 8 ungar men jag spenderade 2 timmar där & vagnen var LÄTT överfull när vi rullade mot kassan. Hon i kassa tyckte synd om mig som var själv.. Sött av henne, men jag var ju inte alls själv! Jag hade ju Henry med mig! :-) Henry var vaken hela tiden, han är verkligen helt otrolig. Man skulle kunna tro att han skulle ledsnat på sin virriga mamma som körde "idioten" där mellan de olika avdelningarna Men han höll god min & höll sin mor på gott humör! Skönt att ha det avklarat. Kan även checka av smörgåstårtorna från min todo-lista, dom ligger nu klara & gottar till sig!

Men sen när jag skulle åka & hämta Alice så startade inte bilen. Va faan! Bara att slänga ner Henry i dubbelvagnen & ta oss bussledes till dagis. Idag hade barnen bakat scones på dagis & ätit till Mellis & det som blev över fick hon ta med sig hem.. Så sött! Hon hade ätit lunch idag också!!!! Köttgryta & potatis. Helt fantastiskt!!!!!!!! Happy mammy!

Sen blev det fredagsfika på kondiset med kompisarna Hugo & Gustaf och deras fina mamma - Fru B.

Här inväntar vi farmor & farfar från öjn, middagen skall på bordet - ikväll blir det italienskt plock och färskpasta. Och imorgon skall vi äntligen få träffa lilla Melvin & hans familj och sen vankas Henrys dop på söndag!

Men nu återstår bara att önska er en trevlig helg!!

Puss på er alla
/Fru B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar