onsdag 17 mars 2010

Mysiga Mammor

Jag har en sån himla tur, jag har nämligen världens bästa mammagrupp! Vi ses varje onsdag hemma hos någon av oss efter dagislämningen. Då blir det fika & massa tjatter och det är så himla trevligt! Tänk vilken tur jag har om får hänga med massa roliga, smarta & härliga kvinnor!
Idag var vi hemma hos Sara, som förövrigt bjöd på den mest ljuvliga morotskakan. Oh my Gooooood! Jag måste verkligen försöka lära mig att göra en lika smarrig morotskaka som hon gjort!!
Här är några av våra guldklimpar...


Notera hur Henry fått span på lilla Filippa... och börjar ta sig rullandes emot henne..


Puss!

For the record: Henry är ca 2 veckor äldre än Filippa !!

Efter fikan var jag fylld av energi & inspiration! Känns jättekul!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. :) Vilken charmknutte!! Härligt med sådana energitankningar varje vecka! Känns som du behöver det just nu..

    Stor kram!

    SvaraRadera