tisdag 2 mars 2010

Mys



Nu börjar vi få in lite bra rutiner efter jag hämtat Alice på dagis. Då åker vi hem & har fruktstund. Sen leker vi allesammans i barnens lekrum.

Det är inte förräns nu Alice börjar uppskatta rummet, nu ska vi sitta i myshörnan & kuckilura, vi ska bygga med lego & lägga pussel som är hennes nya passion. Och hon är säker! Jätte duktig!!
Stolt? Jag? Nej inte det minsta ;)

Henry gör också framsteg!
I fredags frågade Hanna mig om Henry satt.

-Om han sitter!? Neeej, han är ju knappt halvåret bara..
- Ja men jag tror att min Emil satt då, sa Hanna.

Det här tror jag var som tändvätska för Henry, så efter helgen så satt han helt plötsligt! Stora killen! Han faller dock som en fura stup i kvarten men dock. Han sitter. Själv! Han är även väldigt intressera av vad Alice gör så han försöker hela tiden ta hennes leksaker, men hon är inte sämre hon - så hon tar hans. Och så är cikusen igång.

Men vi har mysigt! Himla mysigt!



2 kommentarer:

  1. De ser så stora ut!! Fina barnen Blomér... <3

    SvaraRadera
  2. Dom är stora!! Vart tog mina småbebisar vägen?? Vi flyttade över Alice till en växasäng nyss & då blev hon genast ännu STÖRRE. Min lilla prinsessa..

    puss

    SvaraRadera