torsdag 4 mars 2010

Falsklegg?

Idag har vi varit på IKEA. Jag & Henry brassade dit efter vi lämnat Alice. Vi var där 09.10. Ikea öppnar kl.10!! Suck. Men tro mig, vi fick den allra bästa parkeringsplatsen av alla! Första platsen vid ingången. :-)
En familjeparkeringsruta. Idag hoppade vi över handikappsrutorna, men det fanns en bredvid (kontrollerade det mycket noga, att jag stod i rätt ruta alltså ;)


Vi satt & väntade i bilen på att de skulle öppna medans ett 30-tal andra stod ute i snöstormen & hängde på låset. BUT WHY??? Såg mer ut som dom skulle på ROOMs utförsäljning än på Ikea. Men alla är vi olika.

Sen visade det sig att restaurangen öppnade kl09.30 så det blev lite frukost på Ikea innan vi drog grandtour!

Farmor & farfar hade skickat en doppresent som jag skulle hämta idag. Då upplyste dom mig vänligt men bestämt att nästa gång så måste jag ha med mig Henrys legg för att få ut hans paket.
- Hans legg?
Han är 6 månader ... han har inget legg....

Kanske ska fixa ett "falsklegg" åt honom?! Moahhhaaa..

Nu kallar en bajsolycka;)

Over & out //L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar