fredag 5 mars 2010

Henry 6 månader


4 kommentarer:

  1. Pluttungen, han är fantastiskt söt!!

    Jag ser så framemot att se ert hus på söndag.

    Ses då!

    Puss
    Ida

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding!!
    Håller tummarna för att dopklänningen ska passa... ;-)
    Vore kul att ses snart, nu när jag också är mammaledig igen. På måndag börjar ALLVARET för mig - bävar för hur det ska gå att vara hemma ensam första dagen med båda mina små änglar, hua!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen underbar! Hoppas ni får en härlig helg och ett mysigt dop. Med facit i hand hade vi inte kunnat åka ändå, Melker är magsjuk!Stora kramar till hela familjen!

    SvaraRadera
  4. Ida: tack! Vi ser fram emot att se DiIG!! Kanske kan bli ett ank-race!? ;) kvack kvack!

    Mia: Du jag håller tummar & tår!!! Vi måste verkligen styra upp e date när ni är i fas ;)Men ska du vara hemma med båda två? Elin går inte på dagis elr?

    Malin: Tack. Men era stackare, Krya på er! Hälsa Melker massor från oss. Säg att han ska ta sin lillasyster med sig & komma & hälsa på oss i nya hset snart!

    Kram

    SvaraRadera