torsdag 11 februari 2010

Smed?

Alice har varit feberfri sen igår eftermiddag så nu har jag kört henne till dagis. Hon bara for iväg & hade knappt tid att säga hejdå till sin lilla mamma.. *snyft*, jag vill ju sååågärna pussa & gosa med henne innan hon far iväg. Men hjärtat slår dubbelslag av glädje då hon numera tycker dagis är toppen!

Natten var aningen bättre än de 4 tidigare, men allt är väl bättre än INGEN SÖMN va? ;) Så natten hade helt klart klassats in som katastrofal om utgångsläget vore en hel natts sömn, men nu var utgångsläget något helt annat så den här natten borde då klassas som... toppen!

Idag ska jag försöka få lite gjort har jag tänkt, obs tänkt... det betyder inte att det blir så. Idag skulle jag behöva tvätta masssssssssor, städa, plocka upp några kartonger, ringa stadsdelsförvaltningen, jag skulle vilja baka brödet Lisa tipsade mig om (ingredienser är iallafall inhandlade) sen sist men inte minst så vill jag åka till "Erikshjälpen", jag ångrar mig nämligen att jag inte köpte några saker sist jag var där. Så himla typiskt mig, att ångra mig alltså. Hade det varit på ikea hade det inte spelat någon roll men när man ångrar sig på ett secondhand-ställe är det lite värre. Så utgångspunkten får vara att grejerna är sålda men om dom inte är det så är det bonus! Sen vill jag måla några möbler också.. men nu börjar listan bli lite väl optimistisk inser tom jag ;)

Bäst att smida medans järnet är varmt!
Tjing!/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar