fredag 26 februari 2010

skrikstuga

Henry är så missnöjd & jag vet inte varför. Han har under en lååååååååååång tid vaknat många gånger på nätterna & varit förtvivlad men nu har det eskalerat. Han är såååå ledsen & det enda som hjälper är bröstet. Men det känns sådär att amma 3ggr/timme. Men jag har inget val.. han blir skitarg av nappen & jag har även försökt ge honom ersättning i nappflaska men då blir han, om möjligt, ännu argare.

Inatt har vi nästan varit vakna hela natten känns det som & som han har skrikigt, det känns som att han har ont i magen eller nått. Men trots att han skriker så att jag tror att taket skall lyfta (är väldigt tacksam att vi inte bor i lägenhet längre!) så sover Alice & Patrik vidare - Huuuuuuuuuur är det möjligt? Går dom på droger?
Kan jag isåfall kanske få lite av dom också? ;)

Funderar lite på vad det här kan bero på..
- astman?
- hungrig?
- ont i magen?
- tål inte smakportioner?

Tänk om jag bara visste.

Kram Lina

3 kommentarer:

  1. "Efter regn kommer solsken"

    Hur var middagen? Och hur mår du och dina bihålor?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror att kräftor och Dalaröluften gjorde susen, han var ju hur snäll och glad som helst ju! Tack för i helgen, det var såå trevligt att ha er där. Kram

    SvaraRadera
  3. Lisa: jag mår helt okej! Det var bihåleinflam men jag har fått medikamente ;) Ang middagen vill jag såklart inte strö salt i såret men den var mycket trevlig!

    Ida: Tack det samma, supermysigt!!!

    Kram

    SvaraRadera