torsdag 11 februari 2010

ps

Det har vart en stor dag för Henry idag, först purepreimären & sen fick hans mamma "tummen-ur" och köpte ett babygymIca MAXI. Det var då på tiden!

Ica Maxi är för mig som en galleria - där ryms allt under samma tak - blommaffär, leksaksaffär, bokaffär, ja & så mat & allt annat nödvändigt då - Fantastiskt! Fast jag längtar ihjäl mig efter riktiga gallerior, inte fåniga låtsas gallerior - dom duger endast i brist på annat. Men på fredag så kanske förortsmorsan kan få åka in till stan & insupa lite city-air.. åhhhhh jag längtar! Hoppas även att turen innehåller favvolunch med blond sötnos på öfre!


Puss L.

ps. igen. Henry diggad sitt gym. skarpt! :-)

1 kommentar:

  1. Jaaaa sätt på dig pumpsen, ta en snygg väska kom in och ät lunch med mig i morgon! ;) Jag längtar ju ihjäl mig efter dig!

    Puss
    Blondie

    SvaraRadera