tisdag 16 februari 2010

Premiärmiddag i matsalen


Gott & trevligt men lite trångt!

Vi behöver alltså ett nytt matsalsbord. Jag vill ha ett stooort rektangulärt bord med massa iläggsskivor. Jag har nämligen insett att alla vänner som tidigare var 2 när man bjöd över dom numera är 3 eller 4 personer så det blir snabbt fullt runt bordet. Men frågan är vart jag hittar det perfekta bordet?.. Någon som har nått bra tips?

Velar även mellan gammalt eller nytt bord och om nytt, svart eller vitt.. Ja det är frågan de'..

/L.


3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Tänk vad rika Alice och Henry är egentligen som har en så fin familj!!

    Och bord: vi resonerade som så att det där bordet kommer det att hackas i och ritas på och kladdas vid så vi väntar ett tag med att köpa fancy och satsade på stort, stabilt med plats för 12-14 - från IKEA. Kostade nästan gratis och vi är supernöjda!

    (Shit vad du bloggar, jag hinner inte med)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hjärtat, vi kanske ska börja gå på auktioner igen =)))

    Kram systeryster

    SvaraRadera
  3. Lisa: jag har spanat lite på ett stooort svart på Ikea - för mina tankar går lite hand i hand med dina ;)

    Tessan; det vore sjuuuuukt trevligt! Det tycker jag verkligen att vi skall göra!

    pusss

    SvaraRadera