onsdag 24 februari 2010

Köksdrömmar

Vi skulle behöva lite nya möbler till vårt kök, jag skulle gladeligen ta emot:
några "sjuanstolar"


eller varför inte några "Lilla Åland"

En kökslampa är hög prioritet på. Jag letar efter en "industrilampa", om jag inte lyckas hitta en begagnad så kan man köpa den här stiliga på
www.byggfabriken.com (Tack V för tipset!!)



Sist men inte minst skulle jag gärna vilja ha en sån här "Tolix" stol eller pall, men det finns egentligen ingen plats för den.. Men den e fin!







3 kommentarer:

  1. De där Lilla Åland har vi suttit på och suktat efter mången gång kan jag meddela.. Men det går liksom inte. Inte nu.. :(

    Och därför har vi inte köpt några stolar alls i stället. Bra lösning. Vi har nu 4 gamla antikbetsade trästolar och 2 altanstolar i vårt för övrigt fina och nyrenoverade vardagsrum/matsal. DET är inredningsdesign om nåt! (glömde den gamla kontorslampan som hänger över ena änden av bordet, inte ens mitt över, och plafondbasen med en fungerande glödlampa av tre som hänger i sin sladd utan skärm i vardagsrumstaket. Lamptips någon?)

    SvaraRadera
  2. Hmm.. Jag kommenterar på VARJE inlägg! Kanske borde ta och lugna mig, det är ju din blogg, inte min.. ;)

    Hoppas ni får en fin dag!

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. HAHA, ser man det på bilderna ni lagt upp på fejjan!? Kan ni inte bara måla om stoalrna då & kasta ut som andra på altanen igen. Ni kan ju inte ha utemöbler i matsalen Lisa :-)

    Och du, jag blir GLAD av dina kommentarer så sluta inte med dom. Pusssss

    SvaraRadera