tisdag 16 februari 2010

Kan vågen visa fel?

Jag brukar aldrig väga mig, jag har inte ens en våg. Eller jo, jag brukar väga mig men väldigt sällan. De enda gångerna jag väger mig är när jag hälsar på mina svärpäron - för dom har en våg.

Men igår så stod det en våg hemma hos mina föräldrar & efter viss tvekan så klev jag upp på den... Men det kan inte stämma!? Kan vågen visa fel? Jag kan omöjligen väga mindre nu än när vi gifte oss? Alltså jag har ju speglar hemma och dom visar en heeeeelt annan verklighet.

Jag är mycket förvirrad och oavsett vad vågen visade så känner jag mig förpassad till vassen beach 2010. Här krävs kraftansträngning om jag skall hoppa i en bikini till sommaren. Huga!

over & out. /L.

2 kommentarer:

  1. Du har ju krämat ut alla kalorier till Henry så inte konstigt att du snabbt blir mindre!! ;) Men tyvärr så fördelas ju de kilon man har kvar om en del efter två förlossningar, så jag håller med - beach 2010 känns som vasshängens år..

    SvaraRadera
  2. Verkligen! I'll be there :-)

    SvaraRadera