tisdag 16 februari 2010

Ingen mellanmjölk här inte!


I fredags var jag in till STAN som planerat. Och det var alldeles underbart, låter vrickat men det var det. Jag tog bussen till dagis med barnen, lämnade Alice och hoppade sen på sossesnöret i Tensta & åkte in till stan. Allt folk, trängseln & lukten i tunnelbanan har aldrig varit mer efterlängtad!!! Ägnade någon sekund att fundera på vad som döljs under alla dessa slöjor.. kom inte fram till något vettigt alls förutom en lätt avundsjuka över att dessa kvinnor förmodligen ALDRIG har en bad-hair-day.. antar jag. Vilket jag hade i fredags. well well.


Uträttade massa ärenden, effektiv som 17 eftersom det nästan kändes som att jag var i stan på "lånad tid", begränsad var den i allafall. Hann som tur var med att shoppa liiite till mig själv också. Sen var det lunch på sushihuset som planerat med Ida, men så kom även Lotta med - en ren bonus! Mycket trevligt. Synd att en lunch går så fort bara, man hinner verkligen inte ventilera & uppdatera sig på så kort tid. Nästa gång får det bli middag!


Sista inköpet på min checklista var en kalender för 2010 - ni förstår att det var ett tag sedan jag var in till stan nu va? Årets kalender hittade jag på ordning & reda, jag stod och velade ett tag mellan svart & röd. Hela jag skrek SVAAAAAAAAART e snyggt men efter att ha lyssnat på Lotta & deras renoveringsplaner - som inte blir någon "mellanmjölk" som hon uttryckte det så tänkte jag att det kanske var dax för mig att go-crazy... iallafall lite.


Så vad gillar ni mina nya röda kalender i skinn? Är den inte tjusig så säg?
Jag känner mig sååå crazy ;)

puss /L.

2 kommentarer:

  1. JAG VILL VARA MED PÅ DEN MIDDAGEN!! Jag kommer upp, name the date!

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att informera om tid & plats :-)

    SvaraRadera