söndag 17 januari 2010

Vackert


Om man inte kan ha det vackraste man har runt halsen så kan man ju iallafall ha något som påminner om dom runt halsen!
Jag har spanat runt lite efter halsband med barnens namn på men liksom inte hittat "det".. men nu såg jag detta på öppnaförskolan i Spånga, gillar det lite "råa" i berlockerna. Företaget heter Kakadua, men deras hemsida är under konstruktion. Typiskt. Men å andra sidan så borde jag lägga pengarna på golvsockel och målarfärg just nu så det får vänta oavsett.. Men visst var det fint!


(Bilden är lånad från Kakaduas hemsida. )

3 kommentarer:

  1. Kan rekommendera en tjej i Enköping som gör namnsmycken...både jag och min svägerska har köpt av henne och är jättenöjda! Billig är hon oxå ;-)
    http://heartofconcrete.blogg.se/

    Kram från din gamla granne på Vulcan -Heli :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Heli, kul att se dig här! :-)
    Tackar även för tipset, skall genast kolla upp det! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Det är alltid kul att bli omnämd. Annika som gör namnsmyckenna på http://heartofconcrete.blogg.se

    SvaraRadera