lördag 30 januari 2010

TV4 Play - vilken grej!

Ibland är jag ju som en pensionär, jag tycks inte fatta någonting. Sitta här & vara ledsen över att inte ha någon tv - när det finns TV4 Play !! Tjooohooo! Så ikväll har jag sett Solsidan, haha, riktigt skoj. Såg ni det i fredags? Undra just hur länge vi har kvällssol? Vi kanske måste fälla ett träd vi med ;)

Nej nu tackar jag för idag & hoppas på en bättre natt än i natt- ja så mycket sämre kan det iallafall inte bli. ;)

Kram L.

Ps. Jag & prinsessan har bakat tekakor idag till söndagsfrukosten, hon är så söt & duktig och vill alltid hjälpa mig i köket. Nog för att vi hade mjöl både här & där men det gör ingenting. Får man inte försöka själv kan man heller aldrig lära sig. Nu hoppas jag bara att dom blir lika goda som Jossans tekakor. Får återkomma med betyg sen ;)

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Du vet att även de andra kanalerna har motsvarande va? :) Tyckte Solsidan var sådär.. Men det är ju känt sedan länge att vi inte tycker samma om TV-program! ;)

    Hoppas ni hade en bättre natt och att tekakorna smakade! Kram!

    SvaraRadera