fredag 29 januari 2010

Rockabilly Kitchen

Här kommer en liten bild på köket, så ni får se hur det blev med schackrutigtgolv på diagonalen!


Vad gillar ni vårt köksbord? Det är mitt köksbord jag hade när jag flyttade hemifrån, egentligen är det mamma & pappas gamla bruna köksbord som jag lackade om, det skulle bli limegrönt (varför jag nu ville ha det så) men som ni kanske ser så bidde det MINTGRÖNT. Det fanns även en matchande pidestal en gång i tiden, HAHAHA. Men den har på något sätt kommit på villovägar ;)


När vi ställde in det mintgröna köksbordet så var det endast för att se hur det skulle bli med ett runt bord, om det skulle få plats.. men nu säger alla som vart här att vi inte får slänga det!? Tror ni dom driver med oss?


Jag hade aldrig tänkt ha ett mintgrönt köksbord.. jag hade tänkt, vitt, avskalat... Nu fattas bara en bild på en pinuppa ovanför bordet så har vi ett riktigt Rockabilly kök ;)


Oavsett så känns det skönt att allt det gamla är borta nu, minns ni hur det såg ut?




Idag är Patriks sista dag som pappaledig, 7 månader har han varit hemma med oss. Tänk så fort tiden går. Tror jag skall locka med familjen ner till kondiset i Spånga för att fira av den sista dagen. Tror ni man kan få en semla? Det är ju egentligen för tidigt..

Önskar er alla en riktigt trevlig helg, för det ska vi ha!

Kram L.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint ni fått, bra jobbat tjejen!!!
    & du, spar kökbordet - sanning! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt!!
    Veronica och Örjan hade också svart-vitt golv förut- kanonsnyggt.
    Håller med om bordet- spara!
    Kram

    SvaraRadera