måndag 14 december 2009

Lite bilder från gårdagens adventsfika...

Tessan, Henry, Maria, Frille & Frank!
Lillsorken <3>
Fika!

Elias & Alice


Henry & Frank
Aningen allvarliga killar, jag skrattade så jag höll på kissa på mig när jag tittade på bildena jag tog på dom...



Frank & hans snygga mamma Maria



Alice gudfar hade med sig ett fotbollsställ till lilla fröken
IBRA IBRA IBRA!

.. tycker förövrigt Barcelona borde överväga prickiga fotbollsstrumpor ;)

Lovebirds 1: Tessan & Tommy


Lovebirds 2: Lina & Eric


.... så här vet man att Eric varit på besök.


puss /L.











4 kommentarer:

  1. Härliga bilder, ni verkar ha det så mysigt jämt :-)
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja men det är ju bara för att alla våra vänner är sååå mysiga!! Och appropå det -vi borde ses snart igen ;-)

    Kraaaam L.

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt! Och vad många söta barn (och lovebirds)! :)

    När jag ser sånt här så blir jag inte så lite ledsen för att ni (eller är det vi?) är så långt bort!

    Längtar och hoppas på besök någon gång under våren. Ni kanske behöver komma bort från renoveringskaoset nån helg! ;)

    PUSS!

    SvaraRadera
  4. Ja just det - GOD LUJ Eric! =)

    SvaraRadera