tisdag 15 december 2009

Heeeeeeeej mitt vinterland!!!

Vilken underbar dag! Det snöar ute och på balkongräcket ligger 1dm PUUUUDER!!
Äntligen äntligen ÄNTLIIIIIIIGEN! Tjoho!! Tänk om det bli en vit jul, åh jag önskar..
Apropå det, snöar det på öjn???? Hoppas hoppas!
Jag, Alice & Henry satt framför balkongdörren nu på morgonen och tittade ut på all snö och dom stooora vackra flingorna som dalade ner.. Alice tyckte det var jätte spännande så jag var tvungen att öppna & ta in lite snö.. men den försvann ju bara -konstigt det där med snö.. :-)
Visst är det speciellt med den första snön? Jag känner mig som Madicken ;) Hoppas den får ligga kvar nu bara!
Tror att jag ska försöka få tag på en pulka också, för om den ligger kvar så MÅSTE vi åka pulka.
Idag är Patrik & Alice är i Spånga sin stående tisdagsdate och jag & Henry är hemma. Men nu sover han sött så jag skall passa på att göra lite övningar som jag fick igår hos naprapaten. Det känns bra att jag äntligen tagit tag i det där. Hon är övertygad om att jag haft bäckenbottenuppluckring/foglossning under mina graviditeter och att bäckenet sedan hamnat snett och fastna så. Så mitt ena ben har varit ca 1 cm kortare/längre än det andra... (är det så konstigt att jag haltar när jag försöker mig på en pw?! ;) Men nu har hon ruckat på det och fixat & trixat lite (det är ju lite hokuspokus att gå hos en naprapat måste jag säga, hon pressade in sin armbåge i min skinka och då fick jag ont i framsidan på låret..eh?) Anyway, jag fick lite övningar jag ska göra varje dag och så ska vi ses om en vecka igen - så nu måste jag ju göra det!
Sen skall det väl skrivas lite julkort också så dom kommer fram innan jul!
Puss på er! /L.

2 kommentarer:

  1. Haha hokuspokus med naprapat, haha du skulle gå med på mina behandlingar ;)

    Puss på er!

    Ida

    SvaraRadera
  2. Nej men det törs jag verkligen inte Ida! ;)

    puss L.

    SvaraRadera