onsdag 16 december 2009

Fler beslut

Vi har inte bara prata dagis idag, vi har hunnit med andra livsavgörande beslut också ;-) Efter en mysig lunch hos en väninna i Spånga så åkte vi in till stan och bestämde golv till kök & hall i huset. Hurra! Vi har fastnat för något som heter Marmoleum som är ett klickgolv från Forbo. Så i köket blir det svart & ljust grått i rutmönster och i hallen blir det bara svart. Det blir nog bra! Det får det bli :-) Nu ska vi bara bestämma kakel också men det får bli ett vitt så det blir lite lugn & ro i köket, tror golvet kommer rocka så det räcker! Bredvid golvbutiken låg smidigt nog en kakelbutik så vi har beställt lite testbitar som vi får hämta på fredag. Gratis. Vilken service!

Nu ska jag bara göra mina övningar och sen tänkte jag kasta in handuken för idag. Har slutat ge Henry bricanyl också (för jag blev så trött av att han sov 1-2 timmar i stöten hela nätterna...ZZzzz). Mamma påpekade lite fint att man blir ju pigg av Bricanyl.. det kanske är därför han sover så korta pass... Ja, vad skulle man göra utan sin lilla mamma!? :-)

Imorgon skall vi inviga Alice nya pulka som jag införskaffade idag! En röd - den verkar snabb -Tjohoooo!

Natti natti.
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar