söndag 20 december 2009

Durschfall & kräksjuka

I helgen flyttade magsjukan in hos oss. Blä. Jag hatar att kräkas, det är verkligen vidrigt! Men nu mår vi alla bättre igen. Sist jag hade vinterkräksjukan (trodde jag) så var det ingen kräksjuka utan en liten Henry som gav sig till känna ;) Så det måste vart den bästa kräksjukan ever! :-) Men den här kräksjukan var alldeles onödig!

Imorgon skall vår laptop skickas in på service, och det kan ta 3 veckor innan vi får den tillbaka. 3 veckor!!!
Är inte det galet lång tid? Men det ska onekligen bli skönt att få ordning på den, tangentbordet är helt värdelöst.

Men jag håller en tumme att jag får tillbaka den lite tidigare! :-)

2 kommentarer:

  1. Lina. du bjuder på den här kommentaren: Du är inte gravid igen då???
    Hi hi.
    Skönt att du redan mår bättre, inte så roligt annars med bara några dagar kvar till julafton.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Men fy vad jobbigt!! Stackars er, ni som skulle fira jul och allt..

    Isak vaknade i natt med skyhög feber (igen, det var ju inte länge sen) så nu håller vi tummarna för att han bättrar sig till julafton! Idag kommer pappsen ner hit för sista fixet.

    När åker ni till Gotland?

    Tur att ni mår bättre, magsjuka är det värsta som finns!!

    Puss!

    SvaraRadera