fredag 18 december 2009

18 december

Nu är det inte långt kvar till jul! Och vi skall fira lite i förväg redan nu i helgen. Egentligen så är jag emot allt sånt, konservativ som jag är ;) Men eftersom vi firar hela långa julen på gotland i år så blir det lite julfirande hemma hos mina föräldrar imorgon med julmat & klappar till barnen. Det ska bli mysigt!! Om vädret tillåter tänkte jag att vi skulle åka lite snowracer på dagen också - det kan bli kul ;-) Se upp i backen - 10 hål i nacken!

Så nu tänkte jag förbereda morgondagens efterrätt, det ska bli cheescake med lingonspegel! Och om tiden räcker till så tänkte jag försöka mig på att göra chokladfudge. Sen ikväll bänkar jag mig framför tv'n kl.21 för att se hur Ernst firar jul - har på känn att det blir maximal julkänsla med den mysfarbrorn! Lite glögg till det sen kanske...

Trevlig helg!!!!!

Kramis L.

2 kommentarer:

  1. Den där Ernst.. Jag är kluven! :)

    SvaraRadera
  2. Jag me, egentligen... men man tager vad man haver ;-) Kram

    SvaraRadera