fredag 6 november 2009

I like!


Visst är ljusstakarna fina!?


Jag gillar dom skarpt! Den vita är i porslin och den svarta är i stål, designen står Jon Eliasson för (ni vet han som brukar vara med i Roomservice) och man hittar dom på IKEA till det fantastiska priset av 59kr/st.

Jag spanade på dessa igår när vi var på IKEA men Patrik och vagnen var redan låååååångt bort och i famnen hade jag hela vinterns konsumtion av blockljus. Det där är ett riktigt ruttet trick han kör med för att jag skall skynda på och inte handla så mycket, men det min älskling har jag genomskådat förlänge sedan! Tyvärr verkar det ju dock fungera för jag fick inte med mig några ljusstakar hem... Men vi ska dit snart igen så än lever hoppet! :-)

Frågan är nu bara vitt eller svart - eller varför inte en mix!? Såg i tidningen Recidence att dom hade en av varje bredvid varandra på ett vitt bord & det var riktigt snyggt. Hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar